Oszkó-Jakab Natália - társelnök
Köszöntőt mond Oszkó-Jakab Natália az MTPA társelnöke
dr. Schmidt Ádám - Sportért felelős államtitkár
Köszöntőt mond dr. Schmidt Ádám Sportért felelős államtitkár Úr
dr. Latorcai Csaba - Közigazgatási és Területfejlesztési Miniszterhelyettes
Köszöntőt mond dr. Latorcai Csaba parlamenti államtitkár, közigazgatási és területfejlesztési miniszterhelyettes
Csendes Olivér - Visit Hungary vezérigazgató
Köszöntőt mond Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója
Egresitsné Firtl Katalin - stratégiai főosztályvezető
Köszöntőt mond Egresitsné Firtl Katalin a Magyar Turisztikai Ügynökség stratégiai főosztályvezetője
Révész Máriusz - Aktív Magyarországért felelős államtitkár
Köszöntőt mond Révész Máriusz Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium Aktív Magyarországért felelős államtitkára
Rókusfalvy Gábor - Roxer Kommunikációs Kft. Tulajdonos/ügyvezető, MaReSz alelnök, Pál Bianka - Hungexpo revenue igazgató
A Hungexpo üzemeltetőinek és a Roxer kommunikációs ügynökség vezetőjének tapasztalatai és jövőbeli elképzeléseik segíthetnek a résztvevőknek abban, hogy megértsék, hogyan lehet a legjobb üzleti találkozókat megvalósítani az iparág folyamatos fejlődése mellett.
Liptay Gabriella - KPMG marketing és kommunikációs igazgató, Halász Erika - KPMG Stratégia és Működésfejlesztési üzleti tanácsadási terület vezető
Hidvégi Zoltán, Botond Szabolcs - Visual Europe Group CEO, Mándli Endre Vazul - A Magyar Zene Háza kiállítási osztályvezetője, a Hangdóm kurátora
Manapság egyre kevesebb olyan terület marad, ahol ne próbálnák meg kiaknázni a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségeket. A rendezvény- és a kulturális szektor sem lehet ez alól kivétel - vajon melyek azok a legfrissebb technológiai fejlesztések, amelyeknek a közeljövőben jobb látogatói élményt, hatékonyabb operatív háttérmunkát avagy izgalmasabb művészeti kifejezésmódokat köszönhetünk majd?
Berecz István - néptáncos, mentor, Sándor-Kovács Dóra - Nemzeti Tehetség Központ ügyvezető , Mocskonyi Dörgő - énekes-dalszerző
A Nemzeti Tehetség Program működéséről mesélnek a szervezők, mentorok és a programban részt vevő művészek.
Trinh Tuan Viet - elemző, HÉTFA Kutatóintézet
Hazánkban relatíve alacsony a digitális integráció szintje európai viszonylatban, a rendezvényszektor kisvállalkozásai számára azonban kiemelten fontos lenne a digitális megoldások bevezetése és alkalmazása. A vállalkozások számára továbbra is kihívást jelent a digitális átállás, legyen szó technológiai, pénzügyi vagy szervezeti akadályokról, amelyeket a szektor iparági sajátosságai tovább árnyalnak. Az MTPA által kezdeményezett ReDiTu projekt kifejezetten arra fog fókuszálni, hogy elősegítse az iparági kis- és középvállalkozások digitális kompetenciáinak fejlődését, ezzel növelve versenyképességüket. A projekt megalapozásaként a HÉTFA kutatóintézet elemzője áttekintést nyújt a digitalizáció és a szektor kisvállalkozásainak jelenlegi helyzetéről.
Nagy Krisztián - NKA Hangfoglaló Könnyűzene Támogató Program kuratóriumi tag, Borsa Kata - kulturális szakember, a Nemzeti Kulturális Alap, Közösségi Programok és Fesztiválok Kollégiuma vezetője, az Öt Templom Fesztivál és Öt Templom Advent programigazgatója
Alföldi Eszter - Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatói főtanácsadó
Magyarország egy sikeres EU soros elnökségi félévet zárt, számos turisztikai rendezvényen vagyunk túl, melyről a munkapcsoport vezetője és központi alakja mesél.
Kurucz Dániel - Fames invest Kft. ügyvezető, Budavári Dóra - A Taste Balaton Fesztivál ötletgazdája, Mészáros Zoltán - VeszprémFest ügyvezető igazgató
Miközben a zenei fesztiválok kapcsán egy ideje folyamatosan válságról és visszaesésről lehet hallani mind Magyarországon, mind globálisan, úgy tűnhet, hogy a gasztronómiát fókuszba helyező fesztiválok népszerűségét nem kezdték ki az utóbbi időszak kihívásai. De mi a valóság? Mit érzékelnek a gasztrofesztiválok szervezői és a kulináris élmények népszerűsítésén fáradozó szakemberek az elmúlt évek nehézségeiből és hogyan látják a szektor jövőjét?
Szabó Béla - Telekom Márkakommunikációs igazgató, iamyank - imPro School vezető oktatója, a Hangadó 2025 egyik mentora, zenész, Németh Donát - BOLD stratégiai és ügyfélkapcsolati vezető, a Hangadó 2025 szervezője, Mondovics Péter - Mastercard Marketing menedzser
Azzal valószínűleg mindenki tisztában van, hogy a rendezvényplakát alsó sorában elhelyezett logo szponzorációs értéke 2025-ben egészen minimális. De hogyan találkozik akkor napjainkban a márkaépítés és a rendezvénypiac? Mik a nagy cégek szándékai és elvárásai? Meg lehet győzni egy előre felépített brandépítési stratégiával dolgozó nagyvállalatot, hogy mégis velünk működjön együtt? Az élményalapú partnerség és a fenntarthatóság valóban meghatározó hívószavak lettek?
Berta Zsuzsi - marketingvezető, digitális marketing szakember
Berta Zsuzsa, az A38 Hajó marketingvezetője prezentálja az A38 Hajó átfogó kutatását, mely közel 8.000 budapesti kultúrafogyasztó visszajelzése alapján készült.
Nyírő András - Mesterséges Intelligencia Labor vezető
Nyírő András a Popkulturális Értéktár kapcsán mutatja be, hogyan segíthet az AI a hazai popkultúra megőrzésében és újragondolásában.
Klein Csaba - Everness fesztivál igazgató, Galambos - Parti Regina - Budapest desztinációs menedzser, Lobenwein Norbert - Fesztiválszervező (Strand Fesztivál, SopronFest, MOL Nagyon Balaton programsorozat), Borsa Kata - kulturális szakember, a Nemzeti Kulturális Alap, Közösségi Programok és Fesztiválok Kollégiuma vezetője, az Öt Templom Fesztivál és Öt Templom Advent programigazgatója
Miközben a fesztiválok a közvélekedés szerint a pörgésről, a gyors és intenzív élményszerzésről szólnak, a turisztikai szférában egyre nagyobb kultusza van a "slow" turizmusnak. Vannak fesztiválok, amelyek már egy jó ideje a lelassulást, az önmagunkra figyelést, a tudatosságot helyezik a fókuszba. Hogyan tudja felhívni magára a figyelmet egy "slow" fesztivál, miben nyújt mást és hogyan tud üzleti szempontból is fenntarthatóan működni ez a modell?
Szujó Zoltán - sportriporter, műsorvezető, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség elnöke, Gyulay Zsolt - kétszeres olimpiai bajnok, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója, a Magyar Olimpiai Bizottság elnöke
1986-ban, a Magyar Nagydíj indulásakor 16 verseny szerepelt a naptárban, 2024-ben ugyanez a szám 24 - ebből hét versenyt Ázsiában rendeznek. Merre halad a Formula-1 világa a 2020-as években és milyen a Magyar Nagydíj helye és jövője ebben a rettentően sűrű versenynaptárban? Milyen, a nagyközönség számára nem is feltétlenül látható innovációkra, beruházásokra van szükség ahhoz, hogy a Hungaroringen rendezett verseny turisztikailag is jelentős tényező maradjon és versenyképes legyen a rengeteg szupermodern, csillagászati összegekből épített új pálya között.
Méri Tamás - Access4you International Társalapító és üzletfejlesztési igazgató, Egri Gábor - marketing-kommunikációs szakértő, fenntarthatósági menedzser
Moderátor: Oszkó-Jakab Natália - társelnök
Először készült kutatás a hazai előadó-művészeti szektor fenntarthatósági törekvéseiről, hogy ezzel is hosszú távon segítsük a szektor szereplőit a tudatosabb és hatékonyabb működésben. Az MTPA megbízásából a ReStageGroup által készített átfogó anyagot először a Restart konferencián mutatjuk be, ahol a kutatásban részt vevő dr. Egri Gábor fenntarthatósági menedzserrel Méri Tamás és Oszkó-Jakab Natália beszélget a legfontosabb tanulságokról, lehetőségekről.
Petrányi Lajos "Ostya" - profi gördeszkás versenyző, Vértes Nátán - profi jégkorongozó, Illés Fanni - paraúszó
Az infrastruktúra látványos bővülése lehetővé teszi, hogy számos jelentős nemzetközi sportrendezvény, világverseny Magyarországra jöjjön. De mit jelent ez a sportolók szempontjából? A hazai közönség előtti versenyzés, a helyi szurkolók támogatása extra lendületet ad a teljesítményhez, vagy inkább növeli az elvárásokból fakadó terhet, így pszichológiai kihívást is jelenthet?
Molnár Bánffy Kata - kommunikációs és médiaszakember, Képmás Kiadó tulajdonos, Dobos Evelin - színésznő, Zentai-Bata Adrienn (Barbee) - énekesnő, dalszerző, influencer
Az influenszerek kulcsszerepet játszanak a turizmus dinamizálásában, hiszen posztjaikkal és kreatív tartalmaikkal rendszeresen népszerűsítik a különböző úti célokat, látnivalókat és egyedi élményeket. Ezek az interaktív megosztások nemcsak a követőik figyelmét vonják magukra, hanem gyakran inspirálják őket arra, hogy felfedezzék a bemutatott helyszíneket, ezáltal növelve a látogatók számát, hozzájárulva a helyi gazdaság fejlődéséhez. A panel során szakértők és influenszerek osztják meg tapasztalataikat és jövőbeli vízióikat a turizmus ezen új dimenziójáról.
Vincze Máté - Közgyűjteményekért és Kulturális Fejlesztésekért Felelős Helyettes Államtitkár, Balogh Máté András - Art is Business Elnök
Barbalics Máté - CODEPUNK team lead, Sas Márk - CODEPUNK AI rendező/vágó, Kovács Hunor László - Építészmérnök és grafikus, Hunap, Kovács Apor - Formatervező művész és grafikus, Hunap
A digitális grafika és animáció területén az AI alkalmazása új távlatokat nyit a kreatív folyamatokban.A panel során arról beszélünk, hogyan formálja a mesterséges intelligencia a művészi folyamatokat, és hogyan működhet együtt a kreatív ember a géppel egy innovatív művészeti dimenzióban. Célunk, hogy felfedezzük a jövő kreatív lehetőségeit, ahol az ember és a gép együtt alkothat.
Borsos László - Live Nation Central Europe Kft. ügyvezető, Páll László - Debreceni Nagyerdei Stadion üzemeltető , Forgó Ágnes - Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. Létesítmény manager
2025-ben már teljesen nyilvánvaló, hogy egy sportlétesítmény működése leginkább akkor lehet hosszabb távon üzleti alapon fenntartható, ha a versenysport mellett több más funkciót is képes ellátni. Koncertek, rendezvények, kereskedelmi és szolgáltató egységek biztosítják a minél jobb kihasználtságot. Milyen pozitív hozadékai és milyen hátrányai vannak a stadionok, sportarénák többfunkciós mivoltának, milyen kompromisszumokkal jár ez a sport szempontjából és hogyan lehet optimalizálni a működést? Milyen szempontokat kell érvényesítenie a rendezvényszakmának a sportkomplexumok tervezésekor?
Erdős Ákos - Hello Agency ügyvezető igazgató, tulajdonos, Páli Péter - fundraiser, Budapest Bike Maffia, Kende-Hofherr Krisztina - TMC Group tulajdonos, kommunikációs szakember, a személyes márkaépítés szakértője
A munkáltatói márkaépítés fontosságának növekedésével egyre több vállalkozás gondolja úgy, hogy valódi összetartást, elköteleződést és innovációt ösztönző élményeket is nyújtania kell az ott dolgozóknak - ehhez pedig már nem elég csak elmenni egy közös iszogatásra. Vajon az élményalapú programok és a társadalmi felelőségvállalást erősítő rendezvények kiszorítják a "hagyományos" csapatépítőket?